Thursday, July 3, 2008

aku teruja!!!

dah lama tak bukak friendster, so arini aku pun menggagahkan diri menapak ke cc yang terletak lbih kurang 6 kilometer dari umah..tapi nak kira menapak,mustahillah. so aku pun membonceng motor kesayangan mak aku BGC 2791 itu ke pekan Sg Besar..disebabkan mak aku tak guna harini, so available la untuk aku gunakan..

misi aku ke cc nak amek jadual kelas aku yang bakal start isnin ni..sambil2 tu aku pun update la mane2 yg patut..so aku bukak friendster tuk add kawan aku..tiber2 aku tgok ada orang wish besday aku in advance sebab kalu nak ikutkan besaday aku ada lagi seminggu. tgok2 rupa2nya kawan sekolah lama aku..hoho..dalam tertanya2 tu aku pun tgok la empunya tuan yang m'hantar. bukak2 page dia aku menyedari sesuatu yang aku tak sedar sebenarnya benda tu dah lama wujud..tak sangka ada yang wat group sekolah lama aku.. Sekolah Agama Menengah Pasir Panjang..walaupun sekolah tu tak sehebat sekolah2 yang gah2 di malaysia ni namun aku masih bangga menjadi warga SAMPP! huahuahua...walaupun tak dapat melahirkan pemimpin2 besar negara, tapi tetap melahirkan insan2 yang bakal memimpin keluarga suatu hari nanti..yang bakal mendidik generasi seterusnya penyambung zuriat nabi Adam.

setelah mengetahui kehadiran group yu, aku pun terus la join that group and thanks to all yang wish my besday in advance especially adlan.:-) Hepi becoming besday to me, hehehe

2 comments:

Adlan said...

hehe.. camne la aku leh wish awal2 ye? advance plak..

aku pun bangga dgn skolah ku walaupun cuma 3 tahun je kt sana. tp da tukar nama skolah n logo. da xsentimental plak..

iftin nasuha said...

takper..sekurang2 nyer ko ingat besday aku..thanks..

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur