There was an error in this gadget

Friday, September 11, 2009

one day out with angah

mengenangkan hari sabtu semalam bersamaan 22 ramadhan, ramai warga UIA dah pulang ke kampung masing-masing. apa aku wat kat UIA lagi?

siang tadi kak Ila tepon, tanya bila nak balik. saya pun mengkhabarkan pada hari isnin tercinta baru pulang ke rumah. em balik lambat ni sebab ada kerja nak siapkan.

petang sabtu tercinta tersebut bercadang keluar dengan Angah (sahabat tercinta) untuk membeli sesuatu(barang jahitan sebenarnya. em aim petang tu nak naik motor dan berjalan-jalan berdua. hehe dah gaya macam pakwe bonceng awek je kami berdua ni. setelah selesai urusan di Ong Tai Kim, kami bergerak ke stesen putra untuk menuju ke stesen pudu raya.(huhu skemanya ayat aku. cam nak wat esey 200 patah perkataam pulak)

tujuan ke pudu nak beli tiket balik Kedah untuk adik. em bagus betul adik sorang tu. nasib baik tiket ada lagi. dah lah bagi tau lambat nak suh belikan tiket. makanya, saya pun mendrag angah untuk turut serta trip membeli tiket tersebut. kalau ilut rancangan asal nak gi pudu naik motor, tapi tak penah buat, jadi tak nak buat.

balik dari pudu, gi makan kat Burger King. huhu lama tak makan.balik naik lart dan pulang ke UIA naik mmotor tercinta. sampai bilek angah, hap habis batery and aaku pon collapse! huhu. selamat malam..
 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur