Tuesday, June 8, 2010

menara Kuala Lumpur

Hai sume!

Rupanya dah lama saya tak update blog. Apa perkembangan terbaru sekarang?
Dah menamatkan pelajaran dengan jayanya. tapi tak konvo lagi lah. tunggu bulan 10 nanti.

ok sekarang nak citer cerita bulan 5 lepas. 9 mei ada apa ek?..hehe. that's my honey's birthday. disebabkan tahun2 sebelum ni tak dapat nak celebrate on that exact date, so tahun ni ingat nak special sikit. Maklumlah, dah bergaji. boleh lah wat.hehe:-)

seminggu sebelum tu saja tanya honey nak hadiah apa.well, dia cakap nak hadiah jam tangan..em..baru ingat nak masukkan jam tangan dalam list hantaran tunang nanti. nampaknya ganti lain lah. Then,another plan, saya cadang nak nak pegi menara Kuala Lumpur (KL Tower).

LET'S GO!

on that day...

Because of birthday boy sampai lambat dari ipoh, rancangan ke KL Tower berjalan selepas asar. Honey ambik saya kat Damansara, and from there saya yang bawak kete merempuh lalu lintas Kuala Lumpur hari ahad. haha..first time driving in centre city. Cari2 jalan,finally we ARRIVED AT KL TOWER!

i'm shocked!

last saya sampai kat sini rasanya masa darjah 4 atau lima. tak ingat harganya berapa. saya budget dalam RM30 for two persons. teruja nak naik ni..tengok ramai gak kat kaunter. sekali tengok pekej dia.. MAK AI, CEKIK DARAH BETUL!! aku datang nak naik je pun kena sampai RM78 tuk dua orang. huh, kalau ikut hati..dah lama aku blah. tapi dah ssampai kan..teruskan je lah niat tersebut..huhu..tak berbaloi betul..
one of the cultural pakej.ntah la,tak ingat pekej dia macam mana.

teropong yang bleh tengok bawah dengan sangat dekat..tapi tak sure sangat purpose dia camne.
one of the sponsor, from KRU. alat ni untuk bagi information tentang benda yang kita leh nampak pada setiap window.ni je yang saya rasa menarik.

oh my lovely KLCC. hehe. special sign to US

actually kitorang naik tu sekejap sangat.sebabnya saya tengok honey macam tak interested je.pastu dia cam kelam kabut nak turun. em apahal plak ni..dah la bayar mahal2..ingat nak tunggu sampai malam,tengok pemandangan malam.mahal tu bayar..tak berbaloi sungguh! em rupa2nya, honey tak asar lagi. apasal tak cakap awal2..terkilan betul dia wat camtu. last2 aku merajuk lepas turun tu.takde hati langsung. masuk tempat binatang pun takde mud.

muka terpaksa..huhu

akibatnya..dapatlah gambar orang yang tak sepenuh hati tangkap gambar. masa ni dalam hati rasa nak terjun KL Tower tu je. sakit hati betul. rasa RUGI sangat.huhu..balik pun saya yang drive..dan sepanjang jalan tu memang saya senyap sambil menangis melayan perasan. berani lah cakap ngan aku time tu kalau nak kena hambur nagn kemarahan. errrr takde lah. saya kalau marah senyap je. hehe..yeke? ;-)

0 comments:

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur