Monday, May 19, 2008

di hari cuti..



bersempena ngan cuti hari wesak, aku pun mengambil kesempatan untuk melepak di uia..lagipun hari ahad tu AKHI Project ada wat mentoring. rindu betul nak jumpa member2 lama..so My Teddy pun amek kat tempat keje dan bawak aku gi UIA. kat UIA aku tumpang bilik my best friend Nadun. so masa mentoring tu dapat la jumpa kawan2 n kebetulan my senior2 pun ada datang jugak..best nya..tapi aku agak terkilan xdapat jum angah my another best friend sebab dia syok bercuti nagn Famili..so sebelum balik Damansara balik, aku ngan my teddy singgah cc n dapat la ku mengedit blog aku ni dan baca blog2 my senior..huhu..esok dah keje!!! sedar tak sedar lagi 3 minggu je aku nak keje..ku pasti merindui anak2 murid ku yang comel2..huhu. tapi gembira sebab lepas ni dapat cuti kat kampung sebulan..huahuahua


0 comments:

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur