Saturday, April 25, 2009

Kepenatan..huhu

Sementara broadband abang Amin ni ada kat umah, aku pun gunakanlah sehabis boleh.kehkeh..

em aku baru balik dari rewang kat umah jiran belakang.huh..penat sangat. dah lah cuaca panas menyengat, mujur pengantin sampai awal. alhamdulillah majlis berjalan lancar..

fakta tentang kenduri:
  • pengantin memakai sepersalinan warna hijau coklat (menarik pada pandangan aku)
  • pengantin perempuan orang Selama, Perak manakala pengantin lelaki jiran belakang umah. hehehe
  • hidangan makanan beradap disediakan sepenuhnya oleh adik beradik pengantin lelaki dan ipar duai nya
  • kakak aku yaang mengandung 7 bulan pun ikut rewang (sampai aku terpikir, larat ke kakak aku ni.hehe)
  • pengantin sampai diiringi dengan sekumpulan motorsikal besar (hoho..teruja aku tengok)

macam menarik je kan hari perkahwinan ada iringan motorsikal besar. apa impian perkahwinan aku palk? hehe. terpikir macam nak wat konvoi kete. tapi kampung aku macam tak sesuai je.hehe.anyway. SELAMAT PENGANTIN BARU EMY DAN IDA. SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT. :-)

2 comments:

Jai said...

impian pengantin... ape kata kiter naik hot air ballon ataupon eyes on malaysia. Macam best n xboleh blah je. Panggil Pak Najib rasmi. LOL!

HidayahFadziL said...

kalu kampung roha tak seswai... wat kat kg encik teddy lah...
ahaks..

to jai:wah hot ko punye idea.. se hot, hot baloon.. amboi2 jai... aku takleh imagine ko dalam suite pengantin nek hot baloon..kah kah kah..

to roha: may you have ur dream wedding ceremony..hehe...

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur