There was an error in this gadget

Wednesday, January 5, 2011

:: Malasnya nak pakai baju hujan ::

Assalamualaikum!! tak jawab dosa. HEHE

harini bangun pagi rasa malas je. Rasa sedap je bergolek-golek atas tilam dan berselimut tebal. rupa-rupanya cuaca hujan pgi ni..adey..mula-mula iza tak pasan hujan sebab nampak cam mendung je (tak pakai cermin mata..memang la tak nampak). time dah siap comel-comel nak g keje, siap dah pakai sweater and stoking semua, tibe kak ipar kuar bilik cakap,

"pakai baju hujan. kat luar lebat. tgok kat tweeter sume cakap jalan jam" -gedebuk! terpana jap-

hujan rahmat (picture google)


alamak..baju hujan pakai semalam tak kering lagi.. malasnya nak pakai baju hujan.HUHU

al-kisahnya, baju hujan tu nama je baju hujan. tapi seluar dia dah ada lobang. so kalau pakai pun macam tak pakai sebab akan tetap basah jugak. merungut la depan abang kata malas nak pakai baju hujan tu. pastu abang cakap,

"ko nak basah sikit basah banyak?" HAHAHA ok2 iza pakai. tapi muka tak puas hati je.

sepanjang jalan dari Damansara Perdana ke Plaza Damas, hujan memang lebat. tapi takdelah jam sangat.cume ramai penunggang motosikal berenti kat tepi jalan, berteduh. alamak, hari ni lambat la sikit sampai office. tapi takpe..janji sampai kan. hehe.

oh, kalau hujan yang ni, ku sanggup meredahinya. hehe

mood: nak minum pagi
headphone: Tiara- I'm really hurt

0 comments:

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur