Friday, March 21, 2008

hari tu...

pada hari jumaat yang lepas, my senior yang dah grade datang uia..abg roy dan my abang bongsu..tapi aku xdapat jumpa abang bongsu sebab malam tu masa aku kuar ngan my teddy, my teddy cakap dia dah kuar.so atas kebenaran my teddy, aku pun tepon la abang bongsu..rupa-rupanya dia berada di rumah abnag najib, salah sorang The Legend dalam AKHI..dapat lah bersembang selama beberapa minit dengan dia..dan aku tak tau yang esoknya besday dia...huhu.setelah aku bukak friendster baru aku tau.huhu.so abang bongsu, hepi belated besday.

setelah itu, aku pun balik..takut2 gak kitorang kena tahan ngan pak guard sebab time tu dah kul 12 lebih..tapi lepas je.pastu dapat la jumpa my sifu kejap bersama ahli2 kongsi gelap yang ada beberapa orang masa tu..so tu je lah. harap jumpa lagi my two seniors next time..daaa..

2 comments:

wady awagy said...

wahai mata yang berkedip, nonton citer hantu jangan dibawa masuk dalam mimpi pulak.

Anonymous said...

wady, aku raser mimpi hantu itu hanyalah mimpi semate2.

 
Copyright © DrEaM hUnTeR
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur